Δευτέρα, 29, Νοεμβρίου 2021
Θέατρο σκιών
Μπήκαμε στη νέα ενότητα , την ενότητα "Μια παράσταση στην πλατεία" , μια ενότητα που θα μας φτάσει μέχρι τα Χριστούγεννα.
Ξεκινήσαμε και πάλι με την επεξεργασία της εικόνας. Εστιάσαμε στην αφίσα :
Μεταφερθήκαμε στο κείμενο και τα παιδιά αμέσως εντόπισαν το νέο γράμμα. Αφού μελετήσαμε τον τρόπο με τον οποίο το προφέρουμε (δίνω μεγάλη βάση στη σωστή προφορά δείχνοντας κάθε γράμμα πώς ακριβώς σχηματίζεται με το στόμα- έχω παιδάκια με κακή άρθρωση και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε λάθη στη γραφή) είδαμε τη γραφή του δουλεύοντάς την μιας και αυτό το νέο γράμμα , παρότι μικρό "φτάνει μέχρι την πάνω γραμμή". Το κεφαλαίο Θ τρώει πολλές πίτσες και είναι χοντρό (του ξεκουμπώνεται το κουμπί- η γραμμούλα στη μέση), ενώ το μικρό θ τρώει καρότα και είναι λεπτό.
Το τοποθετήσαμε στο χωριό των ήσυχων γραμμάτων και στο τρενάκι της Αλφαβήτας. Και μιας και θα κάναμε τους αριθμούς από το 10 ως το 20 στα μαθηματικά, μετρήσαμε τους επιβάτες του τρένου και τους βρήκαμε 11. Το γράψαμε κι αυτό!
Έπειτα βρήκαμε όλα τα Θθ στο κείμενο και μετά διαβάσαμε με το ζάρι.
Συνεχίσαμε με ασκήσεις ανάγνωσης , δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο σημάδι της Στίξης.
Θεόρατος = γιγάντιος, πελώριος, τεράστιος, πάρα πολύ μεγάλος
Ακολούθησαν οι δραστηριότητες στο βιβλίο και η δημιουργία του άξονα λέξεων.
Ξεκινήσαμε και πάλι με την επεξεργασία της εικόνας. Εστιάσαμε στην αφίσα :
- Μιλήσαμε για το θέατρο σκιών. Το ξεχωρίσαμε από το κουκλοθέατρο και εξηγήσαμε τη σημαντικότητα του φωτός και της σκιάς σε αυτό το θέατρο.
- Μιλήσαμε και για τις αφίσες. Πότε και πού βλέπουμε αφίσες. Για ποιο λόγο φτιάχνουμε αφίσες, ποιες εκδηλώσεις.
- Δώσαμε τη σημασία της λέξης θαλασσοπόρος και τα μέσα με τα οποία μπορεί να ταξιδεύει ένας θαλασσοπόρος.
Μεταφερθήκαμε στο κείμενο και τα παιδιά αμέσως εντόπισαν το νέο γράμμα. Αφού μελετήσαμε τον τρόπο με τον οποίο το προφέρουμε (δίνω μεγάλη βάση στη σωστή προφορά δείχνοντας κάθε γράμμα πώς ακριβώς σχηματίζεται με το στόμα- έχω παιδάκια με κακή άρθρωση και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε λάθη στη γραφή) είδαμε τη γραφή του δουλεύοντάς την μιας και αυτό το νέο γράμμα , παρότι μικρό "φτάνει μέχρι την πάνω γραμμή". Το κεφαλαίο Θ τρώει πολλές πίτσες και είναι χοντρό (του ξεκουμπώνεται το κουμπί- η γραμμούλα στη μέση), ενώ το μικρό θ τρώει καρότα και είναι λεπτό.
Το τοποθετήσαμε στο χωριό των ήσυχων γραμμάτων και στο τρενάκι της Αλφαβήτας. Και μιας και θα κάναμε τους αριθμούς από το 10 ως το 20 στα μαθηματικά, μετρήσαμε τους επιβάτες του τρένου και τους βρήκαμε 11. Το γράψαμε κι αυτό!
Έπειτα βρήκαμε όλα τα Θθ στο κείμενο και μετά διαβάσαμε με το ζάρι.
Γλώσσα Α΄ - Εμπλουτισμένο Βιβλίο Μαθητή
Συνεχίσαμε με ασκήσεις ανάγνωσης , δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο σημάδι της Στίξης.
Ακολούθησαν οι δραστηριότητες στο βιβλίο και η δημιουργία του άξονα λέξεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου