Συνεχίσαμε με μια ακόμα λέξη που μαθαίνουμε ολικά , το όχι. Τα παιδιά την θυμόντουσαν από την 28η Οκτωβρίου αρκετά καλά.
Έπειτα ξαναήρθε ο Πινόκιο και μας διάβασε πότε λάθος πότε σωστά. Εμείς έπρεπε να καταλάβουμε πότε κάνει τι και να τον επαινέσουμε ή να τον επαναφέρουμε σε τάξη.
Αφού ξανακάναμε ανάγνωση , κάναμε δικές μας υποθέσεις για το τι μπορεί να περιείχε ο σάκος. Φτιάξαμε προτάσεις επισημαίνοντας το κεφαλαίο στην αρχή, την τελεία στο τέλος και τους τόνους.
Συνεχίσαμε με τη δραστηριότητα του βιβλίου , στην οποία βρήκαμε το μονοπάτι με τα περισσότερα ο , το χρωματίσαμε και βάψαμε όλα τα ο στις ταμπέλες του.
Μετά διαβάσαμε το ποίημα , το ακούσαμε και είδαμε το βίντεο "Ο ονειροπαρμένος ορειβάτης".
Την επόμενη μέρα , αφού δουλέψαμε την ανάγνωση, μπήκαμε στο Τ.Ε. και επεξεργαστήκαμε τις εικόνες.
Γράψαμε το ο και διαβάσαμε τη λέξη σάκος ολικά, συλλαβιστά και γράμμα γράμμα.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του Τ.Ε. μιλώντας για τις προσκλήσεις και συμπληρώνοντας τα γράμματα , αναφέροντας πάντα τους κανόνες για τα κεφαλαία.
Μια επιπλέον δραστηριότητα για τη λέξη της ορθογραφίας ήταν να δημιουργήσουμε μια ακροστιχίδα. Συμπληρώσαμε το πινακάκι με λέξεις από κ, ο, τ και α γράφοντας το πρώτο γράμμα στο κουτί και την υπόλοιπη λέξη δίπλα. Στη συνέχεια βάψαμε τα πρώτα κουτιά κάθε σειράς και διαβάσαμε τη λέξη που σχηματίστηκε. Την γράψαμε και την ζωγραφίσαμε.
Επανάληψη ως το "Όλοι στον κήπο"
Στην πρώτη άσκηση έπρεπε να διαβάσουμε τι λέει η πρόταση και να ζωγραφίσουμε το περιεχόμενο του σάκου. Κάναμε μερικά παραδείγματα στην τάξη και την άσκηση την άφησα για το σπίτι (όπου υπάρχει περισσότερη ησυχία και ο καθένας προσπαθεί για τον εαυτό του).
Η επόμενη ήταν και πάλι δραστηριότητα ανάγνωσης. Εχω βάλει προτάσεις που τα παιδιά πρέπει να διαβάσουν από 3 φορές. Για να γίνει πιο διασκεδαστικό το μέτρημα έβαλα 3 γλειφιτζούρια στο τέλος κάθε πρότασης. Κάθε φορά που γίνεται ανάγνωση της πρότασης βάφω κι ένα γλειφιτζούρι.
Η επόμενη δραστηριότητα βασίστηκε στον τονισμό και συλλαβισμό. Τις συλλαβές τις λέμε παρεούλες ακόμα , ακόμα κι αν είναι μόνο του ένα γραμματάκι. Τα παιδιά διάβαζαν τη λέξη , την χώριζαν σε παρεούλες γράφοντας κάθε παρεούλα σε μια κολοκύθα και έβαζαν τόνο σε αυτήν που φώναζε περισσότερο. Τέλος βάφαμε την κολοκύθα με τον τόνο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου