Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021

Σύγκριση αριθμών , τα σύμβολα >,< ,= , κεφ.12

 

Σύγκριση αριθμών , τα σύμβολα >,< ,= , κεφ.12

Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με τη σύγκριση των αριθμών , τη διάταξή τους ,τη γνωριμία με τα σύμβολα της ανισότητας και ισότητας και τη γνωριμία με τις αριθμολέξεις .

Πριν μπούμε στο βιβλίο , συνέστησα στα παιδιά τη λαίμαργη φάλαινα που πάντα τρώει τα πιο πολλά. Την έφτιαξα με χαρτόνι σχεδιάζοντας τα χαρακτηριστικά της και από τις δυο πλευρές ώστε το στόμα να λειτουργεί και για τα δυο σύμβολα της ανισότητας.




Δουλέψαμε έτσι με αρκετά παραδείγματα στον πίνακα. Κολλούσα έναν αριθμό ψαριών από τη μια και έναν άλλο από την άλλη. Καταγράφαμε το πλήθος τους και το συγκρίναμε χρησιμοποιώντας τη φάλαινα ως χάρακα. Το αποτύπωμα που άφηνε το στόμα της δεν ήταν άλλα από τα σύμβολα της ανισότητας!
Για το ίσον , είπα το εξής:
Η φάλαινα δεν μπορεί να διαλέξει γιατί δεν υπάρχουν περισσότερα. Γυρνάει λοιπόν και μας κοιτάει μην ξέροντας τι να κάνει. Τα χείλια της σχηματίζουν το ίσον (όπως όταν τα σουφρώνουμε όταν αναρωτιόμαστε).
Μπήκε και στον πίνακα των μαθηματικών για να μην την ξεχνάμε!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο γαργαληστής - Το παραμύθι που δεν είχε τέλος του Κώστα Βάρναλη

Ο γαργαληστής Ζούσε πριν από χρόνια, σχεδόν στα βάθη της Ανατολής, ένας παράξενος Ληστής. Καθόλου Εγωιστής, ούτε κι Εφοπλιστής, Παλαιστής, Τ...