Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022

Χωρίς φως

 Παρασκευή 14 Ιανουαρίου

Χωρίς φως

Αφού "μπήκαμε" στο κλίμα , ξεκινήσαμε με την επεξεργασία της εικόνας του βιβλίου. Τα παιδιά μπόρεσαν να συσχετίσουν με δικές τους εμπειρίες τη διακοπή του ρεύματος με τα άσχημα καιρικά φαινόμενα. Έδωσαν δικούς τους τρόπους αντιμετώπισης του προβλήματος και τι συμβαίνει στο σπίτι τους όταν γίνεται αυτό, αλλά και ιστορίες που τους έχουν πει γονείς και παππούδες (μαλώνουν τα σύννεφα, συγυρίζουν οι άγγελοι κτλ.).



Εστιάσαμε στην έκφραση των παιδιών του βιβλίου και μιμηθήκαμε τις εκφράσεις τους.

Προχωρήσαμε διαβάζοντας το κείμενο και αναπαράγοντάς το με δικά μας λόγια. Δουλέψαμε για άλλη μια φορά με τα σημεία στίξης που πλέον τα γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά και υποδυθήκαμε τον άνεμο φυσώντας δυνατά. Γνωρίσαμε έτσι και το νέο γράμμα , το Φφ.
Το βάλαμε στο τρενάκι και στο ήσυχο χωριό , το συνδυάσαμε με όλες τις φωνούλες και φτιάξαμε παρεούλες και δημιουργήσαμε το σπιτάκι του φ λέγοντας πάρα πολλές λέξεις από το νέο γράμμα.

Μετά κάναμε τη δραστηριότητα του βιβλίου και μας επισκέφτηκε ο κύριος Συνώνυμος για να μας ζητήσει να τον βοηθήσουμε να βρει μια λέξη συνώνυμη με τη λέξη άνεμος. Τη βρήκαμε κι αυτή αμέσως.

Στη συνέχεια κάναμε τις ασκήσεις στο τετράδιο εργασιών.

Τέλος τραγουδήσαμε όλοι μαζί το ποίημα του βιβλίου μιας και τα παιδιά το γνώριζαν από το νηπιαγωγείο.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο γαργαληστής - Το παραμύθι που δεν είχε τέλος του Κώστα Βάρναλη

Ο γαργαληστής Ζούσε πριν από χρόνια, σχεδόν στα βάθη της Ανατολής, ένας παράξενος Ληστής. Καθόλου Εγωιστής, ούτε κι Εφοπλιστής, Παλαιστής, Τ...